Verzenden en Retourneren
Wij kijken uit naar uw bestelling en gaan er meteen mee aan de slag.
Indien gewenst pakt Baboffel uw cadeau, altijd gratis, zo mooi mogelijk in. Wij hebben keuze uit verschillende motieven cadeaupapier, passend bij verschillende gelegenheden en artikelen. Geef bij uw bestelling op naar welk motief cadeaupapier uw voorkeur uitgaat, dan proberen wij daar rekening mee. Zo krijgt u altijd een verzorgd cadeau in huis.
Als een artikel dat is besteld onverwacht toch niet op voorraad is, dan wel dat de levertijd langer blijkt te zijn, wordt hierover zo snel mogelijk contact opgenomen.
Betaalt u veilig via iDeal, dan heeft u uw bestelling snel in huis.
Nadat u bij baboffel.nl heeft gewinkeld en uw bestelling(en) heeft geplaatst volgt de betaling. Bij Baboffel kunt u veilig en vertrouwd betalen met iDeal.
iDEAL is beschikbaar voor consumenten die internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.
Als uw bank iDeal niet ondersteunt, of u bankiert niet via internet, dan kunt u het te betalen bedrag ook rechtstreeks aan ons overmaken. Hiervoor kiest u nadat u de bestelling heeft bevestigd, voor de optie "vooruitbetalen via bankoverschrijving". Daarna krijgt u van ons een bevestiging van de bestelling en de benodigde bankgegevens. Het bestelde zal dan voor u worden gereserveerd totdat de betaling door ons is ontvangen. Dit doen wij maximaal 7 werkdagen.
Door op de bestelknop te klikken bent u een betalingsverplichting aangegaan.
Alle prijzen en informatie op deze website zijn onder voorbehoud van fouten en wijzigingen.
U kunt bij Baboffel gebruik maken van de volgende betaalmethoden:
-bankoverschrijving
-iDeal
-Mastercard
-Visa
-PayPal, bijkomende kosten € 2,95
Verzenden van uw bestelling.
Land | Verzendkosten | Pakketdienst |
Nederland < 10kg | € 6,95 | PostNL |
Nederland > 10kg | € 9,95 | PostNL |
België <5 kg | € 17,50 | PostNL |
Duitsland <5 kg | € 17,50 | PostNL |
Vanaf €75,- verzenden wij binnen Nederland gratis. Uw bestelling, indien besteld voor 16:00 uur en per iDeal betaald, wordt dezelfde dag nog aangeboden bij PostNL. De verwachting is dat u uw pakje dan de volgende dag in huis heeft. Tenzij anders aangegeven streven wij er zo naar alle bestellingen uiterlijk binnen 48 uur op het opgegeven adres te bezorgen.
Zelf ophalen
Woont u in de buurt, of vindt u het niet erg een eindje te rijden, dan kunt u uiteraard de bestelling ook zelf in de winkel komen ophalen. U krijgt in dat geval geen verzendkosten.
Hoe kunt u uw bestelling weer retourneren?
Baboffel wenst u veel plezier met uw aankoop. We hopen dat alles naar wens is.
Voldoet een geleverd artikel toch niet aan de verwachting dan heeft u het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Ook kunt u het omruilen in onze winkel.
U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar onze winkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Echter, koopt u iets met een aanbiedingsprijs dan kunnen wij bij retour de berekende verzendkosten niet restitueren.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected] . Of u kunt dit aangeven via het te downloaden formulier van herroeping.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag, met inachtneming van het bovenstaande, binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Bestaat een zending uit meerdere artikelen waarvan slechts een deel wordt terug gezonden, dan is Baboffel niet verplicht de kosten voor verzending te restitueren.
Retourzendingen en de kosten daarvan zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Baboffel niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed.
Garantie
In geval van schade of mankementen aan een artikel kunt u contact met ons opnemen. U kunt ervan uitgaan dat u een deugdelijk artikel ontvangt dat voor verzending door ons is gecontroleerd. Gaat het artikel binnen 6 maanden kapot, dan gaat de wettelijke garantie ervan uit dat u geen deugdelijk artikel heeft ontvangen. Binnen deze termijn kunt u zich beroepen op garantie en wordt het artikel gerepareerd, het onderdeel vervangen of een nieuw artikel geleverd. In sommige gevallen geeft een leverancier extra garantie op zijn speelgoed. Dit is niet wettelijk geregeld. In overleg met de fabrikant wordt bekeken in hoeverre garantie kan worden geleverd. Baboffel staat niet in voor gebreken die na de oplevering aan artikelen zijn ontstaan als gevolg van ondeskundig gebruik of gebrek aan zorgvuldigheid of die het gevolg zijn van veranderingen die de consument of derden aan het geleverde hebben aangebracht.
Klachten
Voor uw vragen of klachten kunt u direct contact met ons opnemen via telefoonnummer 050 5351139, van dinsdag t/m zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur. U kunt ons ook mailen.
Na melding van een klacht ontvangt u een ontvangstbevestiging van uw melding per e-mail. We lossen uw klacht zo snel mogelijk op.
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.